اسناد و مدارک پزشکی
شرح وظایف:
۱- رسیدگی کمی و کیفی پروندههای بستری و تحت نظر
۲- ترخیص بیماران بستری و تحت نظر در شیفت صبح
۳- مسئولیت و پاسخگویی در قبال فعالیت های هر یک از واحد های تابعه اسناد و مدارک پزشکی
۴- تنظیم برنامه و ایجاد هماهنگی لازم بین واحد های تابعه اسناد و مدارک پزشکی
۵-پ اسخگویی به تمامی مکاتبات ارسالی از سوی سازمانها (معاونت درمان، پزشکی قانونی، نظام پزشکی و...)
۶- برگزاری ماهانه کمیته آمار و مدارک پزشکی، دبیر کیمته و پیگیر موارد مطروحه
۷- بررسی ماهانه نمونه پروندههای پزشکی و گزارش موارد عدم رعایت استاندارد مسئولین مربوطه (مسئولین بخش ها)
۸- ساماندهی، ایجاد امنیت لازم جهت حفظ محرمانگی اطلاعات سلامت، نظارت و کنترل بایگانی های جاری و نیمه فعال و رکد
۹- نیاز سنجی واحد از نظر لوازم مورد نیاز و پیگیری درخواست ها
۱۰- بررسی و اصلاح خطاهای مربوط به سپاس
۱۱- رابط اسناد دانسگاه در مرکز و انجام امورات مربوطه طبق دستورالعملهای واحد اسناد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
۱۲- همکاری لازم با واحد ارزشیابی و نظارت معاونت درمان
۱۳- همکاری با واحد بایگانی